onsdag 11 januari 2012

Strike a pose...

Eller 1- 2- 3.
Surrar om dagens bilder alltså. F*n vad jag är dålig på att "posera" ! Tyra Banks skulle nog spy..
Men jag är ju bara en gammal tant som har lite skoj.



Så det så.
Har iaf dom grå byxorna från Hm på mig - dom är sköna och varma en kall dag. En svart gammal herrjacka som jag älskar - ett tok rea fynd från Cubus som varit med i typ 4 år . Min svarta älsklings kofta - också Hm. Blusen - Röda Korset fynd. Prime boots.
Runt halsen har ett stort svart kors - julklapp från kidsen" (retar en "tant" med sånt ) Sen hade jag mina nya Rock by sweden örhängen också.

Kuriosa: Mina Prime boots köpte jag på en häst mässa för typ 8 år sedan - då tyckte alla att jag hade köpt fula skor och undrade som vanligt varför jag hade betalat dyrt för dom. Mina var dock betydligt billigare än vad dom senare skulle bli och dessutom till inköps pris.
Men ett par år senare så var dom plötsligt "inne"
Nu är dom nog snart "ute" men jag har nog mina i minst 8 år till jag.

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar