måndag 30 januari 2012

Kvälls svammel..

Gjorde något i dag som jag inte brukar göra - tränade efter jobbet. Man är liksom inte på topp efter 24 timmars pass även om man sovit ett par timmar. MEN det gick det med. För man kan hjälpa till lite med en Celsius. Jo dom funkar. Har tametusan varit pigg hela dagen - fram till nu då ...Mycket jobb denna vecka och ville hinna träna .
Nu har jag kollat in lite från mode veckan som jag så klart valde att inte besöka.
Kollade även in detta bildspel http://chic.se/bildspel-sag-awards-2012/ Där jag konstaterar att Angelina Jolie ser ut som ett benrangel  och att Tilda Swinton är förbannat cool.
Jaha mer då ?
Jo jag är grymt sugen på ett par svarta vida fladdriga byxor. Skita snyggt . Vart hittar man sådan snyggingar tro ?
Hmm... Måste fundera ut någon liten outfit till jobb mötet i morgon... Eller är det någon ide ? Brukar alltid ta något annat än det jag tänkt  i alla fall.
Ja kära vänner det var nog kvällens intelektuella avdelning det....
c..

2 kommentarer:

  1. Åh Busy Philipps behöver en ny stylist enligt mig. Är det nåt jag aaaaaldrig kommer att sätta på mig så är det batik. Stackars tjej ser ju bara ännu större ut!
    H&M har haft ett par vida svarta byxor. Not for me tyvärr, jag ser kort och tjock ut i vida byxor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. mm..Synd att hon tog på sig den outfiten för hon är ju en skit härlig brud !
      Tack för tipset! Ska kolla!

      Radera