tisdag 17 januari 2012

Glitter och färg....

Gårdagen var ju grå..Och grå. Enligt Aftonbladet så var gårdagen årets deppigaste dag. Och det var alltså inte bara jag som kände så i går.
Klagade på att jag ville ha mer glitter och glamour i mitt liv - inte så mycket av den varan här till vardags.
Bestämde mig för att göra något åt det idag !
Det var ett gympass inplanerat som vanligt när jag är ledig så vi började där. Tog helt sonika på en glittrig tröja att träna i och en färgklick på "huvvet" ! Tröjan glittrar mer IRL dessutom.
Snyggve !! Men det bjuder jag på.
Ett pass som hette duga idag - är ännu lite så där skakig i kroppen..
Började med 10 min löpning - sen sa mitt knä stopp. Ställde mig då på den nya "mackapären"

En djävuls maskin....Pjuh ! Den tog den ! Det var iofs Johan på gymet som ställde in den åt mig och han kanske tyckte att jag skulle jobba extra hårt ? ;) Sedan så körde jag det sedvanliga styrke passet .

Hem och intog en sån där uber nyttig lunch och sedan bidde det hund prommis och man började liksom svettas igen. Men nu får det vara nog .
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar