fredag 27 januari 2012

En del ser rött..

Ett pass på gymet - som vanligt. Drog sedan vidare till "byn" för lite div shopping.
Hämtade mina nya läs/ data brills - bara alldeles vanliga svarta plast bågar . Shoppade lös på en tischa från HM herr ala 49 kronor ! En i den där super snygga grön färgen. V - neck... Ska försöka komma i håg att mina breda axlar  pasar  i  v - neck , för det har Trinny och Susannah lärt mig !
Älskar HM´s herr tischor.
Investerade sedan dyrt i en ny sport BH- en Champion som jag hittade på Stadium . Inte klokt vad dyra dom är men dom billiga är bara skit !!


En outfit som såg ut så här kom på idag. Snön döljer mina fina svart vita Teddy shoes a´la äkta 80 tal som sitter på fötterna idag ! Älskar dom.  Röda strumpor bara för att liksom. Den vita tröjan har min ex svärmor stickat.

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar