söndag 1 januari 2012

Part 2..

Juli:
Mina fötter var onda.. Tog på en klänning och det var sommar!
Tillbringade mycket skön tid på stranden i både mäniskor och hundars sällskap.


Red den underbare PP så klart !

Fyndade min älskade röda klänning.Köpte även en klänning till det kommande böllopet.


Vi grillade och satt ute och myste...


Augusti :

Jag började så klart jobba igen efteer min lååånga semster men man kan ha det mysigt även på jobbet..

Cafe på stan med "gänget"


Hade ny klänning och heels.
Vi åkte söderut på ett bröllop där jag såg ut så här.

Och när jag visade denna bild på FB så surrade det rykten om att vi hade gift oss!


Men det hade vi inte.


Det var ganska mycket häst..Jag åkte på hoppträning igen med PP och vi blev bara bättre och bättre.

Jag gillade mina "hippie" byxor..





Och var färg glad i mina chinos.

September:

Hade chinos igen , tillsammans med heels och poncho.
Var lite bisarr och visade denna bild. Älg jakt  ....

Den otroligt fula husvagnen var nu klar och var såå fin på insidan.



Köpte mina Jeffrey Campbell kängor..



Oktober:

Började med att se ut så här.



Sen var jag sjuk.
Blev frisk.
¨Plockade massor av svamp - hade skogen full av underbart goda Champinjoner.




Fyndade min fina knytblus och använde den mycket.

Fyndade massor på div second hand affärer.
Såg ut så här...


och så här
Jag red PP så klart och tränade på gymet som vanligt.
November:

Var på lite finare baluns med jobbet - Musik schlaget  i klänning.



Klippte av mig håret !!!

Hade grå klänning.

Och ibland hade jag chinos.
Tränade.. Red...
Gudars så enformigt !


Köpte den klänningen billigt så klart - en favvorit .



Spred glitter och glamour om kring mig när jade den här på mig .




Det vart 1:a advent . Vi hade snö - en del dagar.


December:

Vi åkte till Stockholm en helg och hade det så där ruskigt underbart.


Det stormade - mycket tyckte vi men föga anade vi att det skulle komma en Dagmar senare..


Jag piggade upp mig själv med lite färg..

Hade bruna "skinnbyxor"
En dag var det riktig vinter och kallt.

Jag var jätte stressad och trött men det blev jul till slut !




Dagmar..

Snipp snapp slut...

c..

3 kommentarer:

  1. Åh vilka snygga outfits! Den svart vita klänningen var suuuuper snygg! Förstår om folk trodde ni gift er!

    Kul att få läsa om ditt år!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som gör en krönika! Jag har aldrig orkat under alla de år jag bloggat :P

    SvaraRadera
  3. Röstar också på den svartvita som "årets outfit"

    SvaraRadera