torsdag 19 januari 2012

Små små ord...

Nu i morse på väg till gymet och på gymet medans jag stod och trampade på den nya helvetes maskinen så var det mycket tankar i en blondins hjärna. Varför ? Hur ? Osv...
Varför bloggar jag  ? Varför är det så konstiga "fack " på bloggare ? Menar liksom så här: endera så är man typ Odd Molly - volang beroende och då gärna så där uber piffig i sitt hem. Sån är inte jag.
Sen finns det super morsorna.
Dom unga så coooola mode freaksen.
Dom där små tonårs bitcharna som man skulle vilja ge en bitch slap i fejjan...
Jo jag generaliserar hårt ! Men menar inget ont - man får ju vara som man vill.
Jag är mode intresserad åldring med passion för skor -second hand fynd och hästar. Jag tränar styrketräning och älskar god mat. Jag har en annan stil än vad dom andra 45 + tanterna har .Jag passar nog inte riktigt in i något fack.
Så varför bloggar jag ? Vilka är mina anonyma läsare ? Som står ut med min dåliga behandling av det svenska språket ? En del av er känner jag till då jag läser era bloggar .
Mmm... mycket fundering i en blondins hjärna.

Men som vanligt när jag har djupa tankar så går det över rätt fort. Så fort det kom fram lite vikter och jag började med styrke träningen så var det slut tänkt.
Jag tror att jag  är en muskel Märta och fokuserar mig på det - jag menar man måste ju stöna och fokusera lite på vikterna !( muskel Märta - en kvinnlig bodý builder) OBS ironi !!!!
Sedan så var det två stycken av varandra oberoende snälla söta människor på gymet som gav mig komplimanger och tyckte att jag var stark idag !!
Då är då fan jag nöjd och behöver inte tänka mer.

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar