onsdag 25 januari 2012

Det är synd om...

En del kändisar just nu. Tex Johannes Brost som jagas av fogden. Houston är helt pank.
Stackars dom...Undrar var deras stackars slantar har tagit vägen dårå ? För dom själva lär vara oskyldiga - eller hur?  Sniff sniff..
Kungen vår har lite otippa hamnat på en "bäst klädda lista" tillsammans med Johnny Depp - som om Kungen skulle kunna vara snyggare än Johnny !!
Allt detta kan man läsa om i dagens Aftonblad.

I övrigt så funderar jag på hur Ellos kan vara så fräcka och skicka reklam på min mail och undra hur det går med min träning ?!
Skit i det ni eller sponsra mig med nått snyggt !! För mina tränings kläder är lite sunkiga - hur visste ni det ?
Men själva träningen går utmärkt ändå.
Ja just det .
Jaha det var dagens nyhets hörna det som kan innehålla vissa spår av ironi.

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar