tisdag 3 januari 2012

Bling it baby - yeah - bling it !

Jorå några julklappar fick jag ju även om jag inte visat mer än 1 st.(mössan från hästägaren)
Min Lover boy vet att jag gillar smycken- och gärna lite tuffa "grova" typ stål och så...
Fick det här av honom och det är mitt andra från just astrid och agnes i just stål. Fick även det första som är en stor stjärna av honom med.
Sedan så fick jag ett valfritt smycke från Rock by Sweden av mina snälla "svärisar " !
Jag valde dessa ! Ganska små och lätta - perfekt till ett halsband från Pilgrim som jag har  ( också present från lover boy ) Det är en svart gnistrande döskalle som är väldigt lik den på örhängena.

Jag är jätte nöjd ... Kan man vara annat ?

Fick ett annat halsband i julklapp med från mina små söta brorsbarn men det visar vi en annan dag !



c..

1 kommentar:

  1. De bästa julklapparna är sån man inte behöver (läs: smycken m.m.). Härligt. ... och du har en klok loverboy

    SvaraRadera