tisdag 24 januari 2012

Trött och kinkig..

Ja det är jag . Trött och kinkig.. Gnällig gammal kärring. F*N va skönt ! Att jag får vara det så mycket jag vill alltså ! Ingen censur här inte!
Ok - först så fnittrar jag hejdlöst åt dom dumma dumma (enligt mig ) blondin bitchiga tonårs bruttorna som inte har en enda riktig tanke cell i hjärnan. Dom har absolut ingen verklighets förankring och bryr sig bara om vad som händer i deras lilla bloggosfär. Dom skäller och bråkar med varandra och säger sig vara förebilder för andra tjejer . Hur tänkte dom då ?
Bahh..  Hur ska det går för dom små bortskämda ack så dumma brudarna ?

Sedan så är det så här :





Ni vet dom här rå hypade skorna ? Som alla måste ha för att vara inne . Fy F*N vad jag tycker att dom är fula. Så - nu har jag sagt det .
Kan inte tycka något annat tyvärr.
By the way liksom.... Har ni sett någon försöka gå i dom ute i snö och is ??
Nää just det. Jag tror att många små girls har dom på sina fina outfit bilder bara.
Hmm... Vad retar jag mig mer på idag då...


Jo just ja. Jag var på Myrorna i går och upptäcker att dom har höjt priserna ! Ok om dom hade riktig vintage men att börja bli dyr på second hand tycker jag inte är ok.
Sedan så var det väldigt dåligt utbud men det kanske dom inte kan göra så mycket åt.

Vill även gnälla lite på att det inte finns reserv delar till gamla ut slitna kroppar. Att det inte är varmt ute så gamla ut slitna kroppar mår bättre.
Ähh fan.... Jag vill gnälla på så mycket att jag känner att jag måste sluta nu.

För ev ny tillkommna läsare vill jag återigen påpeka att det mesta som skrivs på denna blogg har spår av ironi och att inte mycket är på allvar.
c..

4 kommentarer:

  1. Jag har ju de där skorna :) Men jag skulle aldrig få för mig att gå i dem på vinterväg, då gäller låga skor! Eller stadiga kilklackar, lite vett har man väl :) Eller betyder det att man blivit gammal?

    SvaraRadera
  2. Nehej då - inte gammal ! Bara insett att vi bor i norrland ...Inte slå i hjäl sina sönder frysta tår!

    SvaraRadera
  3. Jag går i mina på vinterväg ;) Men har å andra sidan haft högklackat i över 10 år oxå :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhå - du är alltså vältränad på is bana !

      Radera