tisdag 25 september 2012

No fun...

Nej - idag är det inget kul. Inte alls. Jag lovar att du inte vill leka med mig i dag.
Att ha kronisk värk på ett ställe - ok  - det har jag lärt mig att acceptera även om det är jobbigt. MEN att få kroniskt på ett ställe till...
Nej fy .
Mitt knä alltså.
Förändringar i brosket under knäskålen. Går inte att göra något åt . Träna och äta piller - som om jag inte redan gjorde det !
Banta. Jaha så nu är jag fet också...
Bära på mindre , bära med mer som det uttrycktes.
Nu kommer det några hårda ord - så sluta läs om du är känslig.

FANS HELVETES JÄVLA SUPER SKIT !!!!!!!!!!!!!!!!
DRA ÅT HELVETE DIN JÄVLA SLYNA .
SATANSJÄVLAHELVETE.


Ha lite tålamod med mig så kanske det kommer att handla lite om kläder eller sånt snart igen här....








No - today it's no fun. Not at all. I promise you do  not want to play with me today.
Having chronic pain in one place - ok - I have learned to accept, even if it's hard. BUT getting chronically in one place moore ...
Shit.
My knee.

Changes in the cartilage under the kneecap. You can not do anything about it. Work out and eat pills - as if I dont  already do that !

Go on a diet  Oh so now I'm fat too ...

Wearing less, carry with more as it was expressed.

Now, a few harsh words - so stop reading if you are sensitive.



Goddam SUPER CRAP!!!!!!

FUCK OFF YOUR FUCKING WHORE.

SATAN FUCKING HELL.


Have a little patience with me maybe I will be writing some about shopping and clothing again soon here ....





c...

2 kommentarer:

  1. Hope you feel better soon. x

    SvaraRadera
  2. Good for you - swear and yell and be angry! I'm so sorry you're in pain - I wish I could help you! Big hugs, Sarah xxx

    SvaraRadera