onsdag 5 september 2012

Inte som man hade tänkt sig...

Det är jä***t tråkigt att vara sjuk. Det vet ju alla.
Man känner sig sunkig .. Man mår inte bra. Jag började helt plötsligt att längta efter fina kläder - troligen beror detta på att man liksom är sååå sunkig och osnygg i jogging brallor och baciller. Mode graden är inte bara låg utan helt icke existerande !
Nåja.
Skulle skriva detta inlägg och googlade efter någon trevlig bild att illustrera detta med. Skrev "glamour outfits " och tryckte på sök . Hittade en bild som jag kände igen...










Ja !!! Det var ju jag !! Under söket på glamour outfits... Hmmm...  Det var tydligen min sjuka humor som spökade här. Skall förtydliga med att jag hade varit på gymet i denna outfit.




It is ***  sad to be sick. Everyone knows.

You feel crappy .. You do not feel good. I suddenly started to crave nice clothes - probably this is because I am  sooo sloppy and untidy in jogging pants and bacilli. Fashion degree is not only low but completely non-existent!
Oh well.
Started to write this post and googled for some nice picture to illustrate this with. Wrote "glamor outfits" and pressed search. Found a picture that I recognized ...


Yes! That was me! In The search for glamor outfits ... Hmmm ... Apparently it was my sick humor that haunted here. Should clarify that I had been at the gym in this outfit.



c...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar