måndag 3 september 2012

En sån där måndag..

Ja en riktigt sån där skit måndag.. Mår inte bra - ont halsen och riktigt seg.. Kroppen vill liksom inte riktigt.
Går dessutom omkring och stör mig på en sak, retar upp mig och bryr mig trots att jag vet att det ska jag inte göra..Men . Jag gör det.
Människor är så falska , dom glömmer så lätt vem som har ställt upp upp varit en vän. . Man ska ta bort såna mäniskor ur sitt liv. Jag försöker .
Alltså så är det sån där skit måndag.













Yes its one of those really crappy Mondays .. Do not feel well - sore throat and really tough .. The body is not really working as it should.
I am also walking around and bothering me about  things , angry  and bothering  me even though I know better ..
People are so fake, they forget so easily who has been a friend. . You should remove such people from his life.
I am trying.

So it's kind of shitty Monday.



c..

1 kommentar: