tisdag 18 september 2012

No fashion..

Idag så var jag äntligen tillbaka på gymet igen efter den jobbiga förkylningen ! Å så skönt det var - även om jag kände mig som en fet gammal orkeslös "blob" ! Dessa ljuvliga endorfiner gör att jag blir så mycket gladare !
På vägen hem så ringde en kär vän och "lurade "ut mig på en ridtur !" Det var ett tag sen jag slutade rida PP (vilket jag fortfarande är besviken över ) nu och jag har ganska stor häst abstinens..
Det var så ljuvligt att komma ut och sitta på en hästrygg och få pussa på en len mule.. Mitt onda knä gnisslar lite men mitt sinne mår så mycket bättre.
Så det har varit en rätt så bra dag idag . Men ingen outfit .. Bara tränings kläder och ridbyxor ..
Det är dom små tingen som gör livet värt att leva....







It´s me on the horse but an old  photo..













Today, I was finally back in the gym again after the terrible cold! On how nice it was - even though I felt like a fat old decrepit "blob"! These lovely endorphins makes me so much happier!

On the way home, a dear friend called me up  and "tricked" me out for a ride! "It's been a while since I stopped riding PP (which I am still  feeling disappointed at ) now and I have quite a big horse abstinence ..

It was so lovely to get out and sit on a horse's back and get a soft kiss on the muzzle .. My bad knee creaks a bit but my mind feel so much better.

So it's been a pretty good day today. But no outfit .. Just workout clothes and breeches ..

It's the small things that make life worth living ....

3 kommentarer:

  1. Inte för att jag nånsin skulle bli medlurad på en ridtur, men att djur är bra för själen - det vet jag.

    SvaraRadera
  2. It is the small things that make life worth living. I'm glad you enjoyed being tricked into the ride! x

    SvaraRadera
  3. So glad you are feeling better - I love the exercise endorphins too! Sarah xxx

    SvaraRadera