onsdag 26 september 2012

The show must go on...

Ingen ide att gräva ner sig . Ingen ide att gräma sig över spilld mjölk.
Kan man inget göra så får man väl se till att må så bra som möjligt och även ha lite roligt under tiden ! Så jag tror att jag har en plan... Rätt galen plan faktiskt men. Nej - tänker inte berätta ännu...En del kommer att skrika högt och säga att jag är galen - men det skiter jag nog i .

Har varit på gymet och tränat ett pass och körde hårdare än vanligt eftersom jag nu vet att det kommer att göra ont vilket fall som helst. Och så måste jag ju banta..
Sedan har jag skruvat i hop ett Ikea pussel i form av en tv bänk åt "morsan "
Nu funderar jag på om jag måste inhandla lite nya byxor - med fladdriga ben så inte svullnaden syns och så klart några lång klänningar ! Japp  - sådan är  en en del av planen.








Vibeke byxor
Kanske dom här ? 249 kronor. Maybee theese ?    http://indiska.com





Klänningar vill jag så klart hitta vintage eller secon hand !
Dresses I want to buy vintage or seconhand of course !





No need to get bogged down. No need to fret over spilled milk.

If you Cant  nothing abaout it , you have to ensure yourself  that feel as good as possible and that you also have some fun in the meantime! So I think I have a plan ... A crazy plan actually . No - will not tell you yet ... Some will scream and say I'm crazy - but I do not care .

Have been to the gym and worked out  and I ran harder than usual because I now know that it will hurt anyway. And also I have to slim down ..

Then I worked on a  Ikea puzzle in the form of a TV bench for "mom"
Now I'm wondering if I need to buy some new pants - with flapping legs so no swelling visible and of course a few long dresses! Yep - this is one  a part of the plan. Shopping !

 
 
c..

1 kommentar: