söndag 2 september 2012

Typ ingenting..

Hände i går här hemma. Vi såg på film och lyssnade på regnet som vräkte ner hela dagen.
Det var mycket länge sedan vi hade en sån sysslolös dag tillsammans så det var rätt mysigt. Tyvärr så verkar det som om mr förkylning är här på besök igen för jag har en väldigt otrevlig känsla i halsen och känner mig inte i form.
Det enda som hände i går var att jag köpte mig ett par lack skor på Tradera för 100 kronor ! Typ herrskor men inte Brouges. Coola tror jag..






Svarta "kostymskor" för damer i lack.






Nothing happened yesterday here at home. We watched movies and listened to the rain that poured down all day.

It was very long time ago we had one of those idle days together so it was quite cozy. Unfortunately, it seems that Mr. cold is here visiting again I have a very unpleasant feeling in the throat and do not feel in shape.

The only thing that happened yesterday was that I bought myself a pair of patent leather shoes on eBay for 100 sek! Type men's shoes but not Brouges. Cool, I think ..


c..


2 kommentarer: