torsdag 6 september 2012

Terapi...

Var i dag tvungen att besöka apoteket . Och eftersom jag är lite piggare och oerhört utråkad så tyckte min älskade att vi kunde ta en sväng på favorit loppisen !
Det gjorde jag så gärna .
Tur det ! Åhhh ... Kläder !! Fanns massor av fina kläder och lyckades fynda lite till mig själv .
Lite svårt för mig att hitta fina gamla kläder eftersom jag är så axelbred men i bland lyckas man ! 



To  day I had to visit the pharmacy. And since I'm a bit more alert and extremely bored so thought my loved one that we could take a trip to my  favorite flea market!
It made me so happy  Ahhh ... Clothes! There were lots of nice clothes and managed to do some  bargains for  myself.
A little hard for me to find nice old clothes because I am so broad-shouldered but sometimes you are  successful !

Mitt första fynd , en dräkt . Djupare grön färg än fotot visar . Vinrött i mönstret - sitter snyggt !

My first find, a costume. Deeper green color than the photo shows. Burgundy in the pattern - fits nicely!


Mitt andra fynd -en  klänning - svart med guldglitter i tyget och genomskinliga tunna armar.

My other finds-a dress - black with gold glitter in the fabric and translucent thin arms.



Till sist så hittade jag denna kappa men fotot gör den inte rättvisa! Mörkt grön och vinrött blandat med svart i ett tyg med struktur .

Finally I found this coat but the photo does not do justice! Dark green and burgundy mixed with black in a fabricwith  structure.

Kostade inte mycket ...

Not expensive..



c..

1 kommentar: