tisdag 8 februari 2011

Suckar tungt och uppgivet..

Man får inte kritisera sin arbetsgivare. Så det gör jag inte.,
Men snälla goa glada allsmäktiga personer och alla gudar som finns - Ge mig åtminstånde ett jobb att söka !
Jag är bra på väldigt mycket, har många små dolda talanger . Jag är otroligt bra på att laga mat .
 Bra på att baka.
Jag är bra på att sälja.
 Jag kan köra traktor och använda en motorsåg .
Jag kan backa med släpvagn.
Intresserad av mode .
Duktig på /med hästar och andra djur-dock ej fåglar.
Jobbar gärna med människor.
 Jag är inte blyg.
Jag är bra nästan allt du vill att jag ska vara bra på !
Sa jag att jag är bra ?
Trevligt yttre , välvårdad , tränar  och är sällan sjuk.
Är det något mer du vill veta så fråga gärna men jag lovar att jag är BRA !!
c..

1 kommentar:

  1. Den där CV:n skulle jag oxå vilja skicka runt!!!!Lycka till! Jag har precis skickat min ansökan...Ska skicka en om dan! Till att jag får ett nytt!

    SvaraRadera