måndag 7 februari 2011

Fu****g shit..

Förlåt mig för detta grova språk - även om det är lite censur.. Men jag mår inte bra.
Alltså- förkyld..Känner snoret som har party i min näsa.. Fryser trots värmande hoodie utanpå arbets dräkten". Hjärnan känns lite luddig och väldigt trött...Alvedon är den enda vita springare som räddar mig i kväll !
HARINTETID - VILLINTE !!
Den tränings fixerade kvinnan vägrar känna sig besegrad..Ännu..Vila i morgon ? Räcker det ??
By the way -  bara så där.. Hur kommer det sig att det känns så ruskigt att bara tänka på att ställa in ett gym pass?
Jag  menar vi pratar om MIG. FIXERAD. Har jag en missbrukar personlighet ? Förr missbrukade jag hästar.Nu är det gymet .Konstig är jag nog..
Jag gillar dessutom Yoda..
Och jag älskar Star Trek - Voyager men captain Janeway...
Har inte feber- ännu.
c..

1 kommentar: