måndag 28 februari 2011

En magisk dag i C ´s liv...

Jag jobbade ett tag i morse, sen skyndade och skyndade jag mig hemöver . Hämtade Prinsessan på husses jobb och en snabbis på affären.Hemma så slet jag jobb kläderna av kroppen och drog på täckbyxor och kängor i rasande fart !!
Ut  !!! Sol !! Plusgrader !!!! Promenad !!
Stannade upp därute mitt i skogen och njöt...

Sen när vi kom tillbaka hem så hämtade jag min lunch och satte mig i Lördagens snödriva för att äta.
Sen njöt jag lite till av solen.
Prinsessan var så klart med som sällskap.Jag nämde kanske att jag åt ? Jo då är så klart en retriver närvarande!
Hennes bästaste bästis Nemo var på besök han med.

c...

2 kommentarer:

  1. Myyyysigt då!!!! Ska göra typ samma sak i morgon ;-)

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag är avundsjuk! Sol, jag vill också ha sol. Sol utan blåst alltså. Jag vill ta min första kopp kaffe på en soldränkt altan med bara en fleecetröja som jacka.
    Men snart är våren i Skåne för nu är februari över! Hade en kollega som alltid sa att våren kommer den 15 mars. *s* Hoppas Lasse har rätt även i år.

    SvaraRadera