onsdag 9 februari 2011

Ett livtstecken..

Den där huvudvärken jag har dragits med ett par dagar nu hade i morse utvecklats till ett migrän anfall. Nice.. NOT !! Var nästan 2 år sen sist. Har legat mest hela dagen och är inte tuff .
Men eftersom Prinsessan som vanligt inte tar någon hänsyn till mina sjukdomar så har jag släpat mig ut på en promenad i strålande solsken ! Det var underbart ute och skönt med luft men när jag kom in så däckade jag och sov ett tag igen. Så var det med den lediga dagen..Jag missade alltså ett gympass!! Buhu.. Tänk om jag blir en fet kärring nu..(obs! själv ironi )
Nää snäll som min Lover boy är så skulle han komma hit med lite föda åt mig sen..Kyckling sallad. Perfa åt en liten sjukling..
Ska nog vila lite igen nu.
Tack för att ni är så söta och gulliga !
c..

3 kommentarer:

  1. Migrän är verkligen inte kul! Huvva, krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Usch, migrän är inte roligt! Som tur är har jag sluppit det under graviditeten, hoppas jag klarar mig sedan också...

    SvaraRadera
  3. Ogilla migrän....Fy fan! O det fick mig att inse att det varit lugnt på den fronten här...Hoppas du kryar på dig snart!

    SvaraRadera