torsdag 10 februari 2011

Godare morgon..

Känns bättre idag , har lite ludd kvar bak i huvudet men hoppas det försvinner sen. Hade idag hoppats på lika bra väder som i går men icke! Snöar .. massor..Jag ska i alla falla fara i väg och rida på lilla Q en sväng. Ledig i dag och inte så mycket på sschemat så vi tar en sväng. Eller jo , Mammsen fyller år idag och ska åka dit för lite tårta senare. Hon önskar sig en rolig sak... Haha!! Hon vill följa med till tatuerings studion för att få en liten blomma!!!!! THihi.. En liten Linnea vill hon visst ha på axeln. Roligt va ? Hon som skrek och grinade för 25 år sedan när hon såg min pyttelilla spindel tatuerings jag gjorde då..Förändring.
Hörs senare.. ha en bra dag !!!
c..

4 kommentarer:

  1. Hihi vad roligt. skönt att du mår bättre, jag hoppas att du snart får må helt bra!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst hade alla en Myntrik hemma :)
    MÅste nog klicka hem en sen... :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha dina inlägg får mig alltid på så gott humör!

    SvaraRadera