torsdag 24 februari 2011

Mellan landning

Har vart på gymet  -inget nytt där.. armar i dag. Satt mellan rep och tittade på en affisch på väggen som gjorde reklam för tränings kläder - Better Bodies. Två snygga tjejer är det på affischen. Tänker för mig själv att så där skulle jag vilja se ut....Kollar noga. Benen och rumpan - yes ! Rätt ok. Ryggen och över armar rätt ok -har ju skadan att dras med så jag kan inte träna armarna hur mycket som helst.Sen kommer jag till deras mage...Sexpack. Hur fan får man till den ?? Suckar moloket..Men sen kommer jag till insikt !!!!
Hallå!! En bild på två unga tjejer - jag lovar dessutom att den är retuscherad ! Inte kan väl en gammal tjej på snart är 46 pannor tävla med 20 åringar som är fejkade heller !!!! Nää just det.
Där outade jag min höga ålder också ...
Men lite senare när jag strechade... Gör nån avancerad dans streching på ett ben - den tar skit bra , då kommer två utav senior damerna och beundrar mig och tycker att jag är sååå duktig .. Men säger dom - du är ju ung och fräsch du !
c..

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha klart att de är retuscherade :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker du är jätte duktig som tränar..

    SvaraRadera
  3. Jessus kvinna!!!! Är du 46 år???? Herregud, några år mer än mig tänkte jag..men inte 8!!! Du bär varje år med otrolig heder.

    SvaraRadera