söndag 24 juli 2011

Ooops..

Biter mig hårt i tungan och försöker hålla "skrivfingren " i styr."I bland vill man vara så elak . Tex på Facebook.
En gammal boyfriend som stolt poserar vid sin ny inköpta gubbångest mc. Tandläkare. Lite lönnfet på gubbars vis om magen..Högt hårfäste. Men han tycker att han är cool.
Jag skrattar.
Kommer sedan till insikt om att jag är lika gammal...Hur många skrattar inte åt mig ??
Haha kärringen tror hon är trendig haha!! Usch. Tur att man inte vet allt som sägs om en. Men jag tror inte att jag är trendig - jag gillar bara kläder och mode.. Tränar hårt på att hålla det värsta kärring fettet borta..Nää man kan inte tänka på det där.
Men ska vara lite snäll mot tandläkaren och vara tyst.
c..

2 kommentarer:

  1. Man får lov att skratta åt gamla ex. :) Man behöver inte alltid göra det rätt i ansiktet på dom men man får absolut vara lite småspydig och skratta. :)

    SvaraRadera
  2. Tycker generellt att kvinnor är mer medvetna om sin ålder, och definitivt mer medvetna om sina eventuella brister ... inte för att vi har några, men om vi skulle ha haft.

    SvaraRadera