onsdag 20 juli 2011

Outfits..

Tog på nån liten trasa för att åka och handla sig lite mat..Bortse från mitt tråkiga och som vanligt blöta hår..
Hämtade paket som innehöll min klänning till bröllopet ! Nu vill jag ha lite feedback tack ! Vad tycks ?
 Så klart high heels på fötterna i form av pumps och sedan tänkte jag ev röd väska och en röd cardigan vid behov. Håret måste sättas upp i någon slags frisyr ??? Inte min starka sida dierkt men får väll testa lite hemma innan vi åker .
ok friends och anonyma tyckare vad säger ni ?
c..

7 kommentarer:

  1. Skitsnyggt! Mitt tips för håret är en sådan där frisyr som ser ut som den bara är hoprafsad men egentligen är mer avancerad.

    SvaraRadera
  2. Kära Emma - kan ju inte !! Hjälp!!

    SvaraRadera
  3. Wow! En ÄKTA modebloggsbild c-babe (med pose och allt)! Tummen upp för klänningen som var urläcker på dig! :)

    SvaraRadera
  4. Som en sexisch sekreteraroutfit! Love it! U r smoking hot babe!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Övning ger färdighet... *s* Jag är inget bra på det där med att fixa frisyrer men om jag börjar typ en timme innan jag ska vara klar så brukar det bli hyfsat bra iaf. *s* En sådan frisyr som jag tänker på måste lekas fram eller så har man galet tur och får rätt på det direkt. Hitta en klämma som är så där precis att den kan hålla allt hår och sen ska det halvt falla ut lite här och där. Gud va jag är duktig på att förklara... NOT. *s*

    SvaraRadera
  6. Åh! Very classy, och en röd väska till - YES! Det där med skor, hälsporrar och diverse. Så tråkigt när man måste tänka praktiskt i kombination med skoval. Alla klä-intresserade borde ha tillgång till egen chaffis.

    SvaraRadera