fredag 22 juli 2011

Blogg flickor..

Pinnsmala super trendiga bloggflickor , unga och mitt i karriären. Dom trippar till och på sitt jobb runt i svindyra skyhöga röd sulade skor. Dom har såna där balla jobb i fina miljöer. Fina vita hem utan hundhår . Dom ser alltid så där underbart bra ut.
Jag. Näpp inte nått av ovanstående gäller mig.
Möjligen att jag trippar TILL jobbet i ett par billiga heels men sedan är det denna outfit som gäller.
Ljusgrön skjorta med matchande fläckar . Svarta super stora arbets byxor.Svarta klump sandaler på fötterna. Inga smycken. Men ve och fasa!! Har inte satt upp håret ! Måste nog också göras egentligen.
Hemma regerar hundhåren - dom är kung över dom något mindre tussarna med katt hår.
Ok vita möbler har jag men soffan är hundfärgad - inte hud utan hund- svart alltså.
Dessutom så är jag gammal.
Och jag har ingen karriär.
Och jävligt ont i foten.
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar