onsdag 27 juli 2011

Pöss..

Jag jublar över besöks rekord på min lilla blog i går ! Tackar och bockar!!
MEN... Så många som läser och inte en kommentar? Lite tråkigt..Vill hemskans mycket att ni lämnar ett litet tass avtryck !


 Ni har ju dom där små rutorna att kryssa i om ni gillar och inte orkar skriva något -
eller vill ni kanske att jag ändrar på dom? För jag kan sätta andra rubriker på dom .
Ja ja.. nog om detta mina kära vänner.


 Dom här är till er !

Red Pasta Prinsen  i går kväll och var riktigt nöjd med hans form , han börjar att söka sig lite ner och kanske hittar vi en mer dressyr liknande form så småningom . Han börjar att må bättre nu och kanske är det alla hans homeopat mediciner som börjar ge verkan och min trägna arbete. Pigggare är han i alla fall och hans päls börjar se så fin ut nu. Några kilon har han nog lagt på sig med men vi hoppas på mångas fler så vi kan få bygga fina muskler av dom !

Åter till dagens aktiviteter.. Bye..
c..

2 kommentarer:

  1. Var tvungen att använda både kommentarsfältet och rutan "gilla"! Du är bäst! Puss på dig! <3

    SvaraRadera
  2. Gjorde som Lilla Sis jag, använder båda alternativen ;-) "Gillar" din blogg helt enkelt!

    SvaraRadera