tisdag 26 juli 2011

En härlig dag !

Så vart vår tur till "stan " av idag då! Härligt lagom soligt väder för att strosa runt  i..Tog på en liten klänning med vita converse till ( min fot gillar ju inte andra skor just nu) Den röda väskan så klart på armen - färg chock.
En lila fina klänningen är nog en av mina favoriter.
Vi började med att besöka Myrorna för att kolla på kavaj till Lover boy , han hittade en jätte snygg lite längre svart kavaj där för 225 kr- fynd. Köpte sig sedan en grå randig skjorta på en annan affär - han kommer att vara tok snygg.
Men åter till Myrorna....Ahh .. Kunde inte låta bli att titta till mig själv så klart.
Röd klänning.. 85 kr..
Så här såg den ut på - kärlek.
Sedan så gick vi på Cubus.Hmm.. Rea- attans !

Blommiga trikå byxor i hippie stil, beige underbar poncho..Så snyggt tycker jag ! En klock ren outfit till grill festen som föregår bröllopet ! OCH mina älskade korall röda heels passar perfekt !
Jag tycker att det var skit snyggt !
Sen vart den efter längtade sushi lunchen intagen ute i solen !
Härligt!!!
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar