torsdag 28 juli 2011

Lady in red..

Läs denna lilla text som jag hittade i en mode tidning i går.
 Sedan kollar vi in vad lilla jag hade tagit på för kläder i går, tagit på innan jag läste det där dessutom. Mitt i prick va?!
By the way.. Jag älskar den där lilla röda klänningen..

Jag har drabbats av nån färg bacill tror jag , vill plötsligt har färg glada kläder. Fyndade en korall färgad stor fladdrig blus i går på Kapp Ahl- halva rea priset.
Sen var det rea på "Shape wear " underkläder och jag köpte mig en liten trosa. Ni som precis som mig ojar sig över en bula på magen eller ett kärleks handtag i sidan - testa shape wear när ni ska vara fin !Gör ganska stor skillnad.
c..

2 kommentarer:

  1. Rött är snyggt! Jag har också snöat in lite på rött men mest som detaljer.

    Jag har också köpt ett par Bridget Jones-trosor, i stringvariant. *s* När jag såg det var jag ju bara tvungen att testa. Jösses vad dom håller in! Skitbra är dom, funderar på att köpa en heldress.

    SvaraRadera
  2. Kläm-inmarknaden dignar av bra grejjer. Själv kör jag en strumbyxvariant från Lindex, som tål daskar i rumpan utan förvarningar (jo, så är det i mitt liv!)

    Snyggt med rött - alltid.

    SvaraRadera