torsdag 3 maj 2012

Vanilla...


Idag så kom jag så iväg på en liten shoppingtur ! Kroppen skrek rakt ut och krävde vila så jag drog i väg.
Plockade upp modern på vägen så jag hade sällskap. Fick alltså äntligen min efterlängtade vanilj latte !
Shoppade det gjorde vi - men bara sådana där små bra och ha saker... Myr spray.. Hatar när dom små kräken kryper på  min solstol tex.
Två rosen buskar . En blåbärs buske till - läste någonstans att man ska två olika sorter och mina var av samma sort alla fyra.
Fyndade en skit snygg bh ..
Spanade in en skit snygg klänning på Lindex och undrar om den duger till kongress middag ? Svårt att veta hur flådigt det ska vara på sådana där tillställningar .Man har ju liksom inte varit på sånt förut.
Tror jag drar till PP för en liten tur nu.


Vad tror ni ? Coola skor och matchande liten clutch...


c..

1 kommentar:

  1. Den där var ju jätte snygg! Måste kolla in tills jag åker till Nice!

    SvaraRadera