lördag 5 maj 2012

Fast i ....

Jeans träsket just nu. Är det vädret månne som gör at man tappar lusten till att anstränga sig till lite finare outfits ?
Vi drog i väg för att köpa lite mer virke till bygget  och passade på att ta en liten tur inne bland klädaffärerna också. Jag provade och köpte den svarta klänningen på Lindex . Hör och häpna då jag fick ta en mindre storlek !! M passade på och jag var nöjd. Nu har jag sommaren på mig at thitta snygga klackar och matchande "purse" till.
Fyndade även på HM då jag bara följde med tonåringen in - två par byxor för 125 kronor !


Ett par chinos i en lite annorlunda rosa (!) färg - typ lax rosa kanske .. Ett par super sköna jeans med kortare ben och drag kedjor som blir uber snygg med träklackar och pumps , ja tom till Converse - om det blir varmt någon gång alltså.

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar