torsdag 31 maj 2012

Jaa... men jaha...

Typ en vanlig ledig dag, gymet på morgonen och sedan en tur till stallet. Ska hjälpa till att visa en häst för en spekulant - problemet är att jag vill ha hästen kvar ! Gillar den ...
Jaja - så är det när man inte äger.
Ialla fall så var det skönt att få träna som vanligt - att få utlopp för lite irritationer när man tar i. Synd att mitt knä inte vill "leka" för jag saknar mina ben övningar och mina "flåspass". Röntgen på tisdag var det ja - hoppas dom hittar nått. Inte så kul att gå omkring med ett tjockt knä hela tiden..Ont gör det med.

Lover Boy kommer hem ikväll ! Tjoho !!
Nu ska jag gå ut och titta till mina fiskar- kanske vill dom ha lite mask. Mitt nya smeknamn är by the way - Maskdrottningen ! (vad gör man inte för sina djur)

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar