lördag 12 maj 2012

Inte besviken...

Nää då ! Tim Burton och Johnny levererade som vanligt !
Men det är allmänt känt jag har sjuk humor och älskar den typen av film. En trevlig kväll så länge man höll sig inomhus, för ute vräkte regnet ned hela tiden. På baksidan huset ser det som om dammen har svämmat över  - det har den inte men det har regnat såinnihelvetes mycket att det är en ny sjö på gräsmattan.
Var är den fina varma våren ?? Ge mig den för helvete!!!

Ok - nu til en klädfråga- och ge mig ett svar !!!! På tisdag så ska jag ut på en liten båt kryss med hela mitt jobb...Ja ni fattar va ? Innebär att jag måste ha outfits! Och gärna sådana som tråktanter retar sig på!!!!!
Hjälp !!

c..

1 kommentar:

  1. Du har en vinröd klänning. Kanske "lätta upp den" med nåt ljust till. Väska, smycken eller skor ...? Ljusrosa eller naturvitt? vet iofs inte om den looken retar tanter.

    SvaraRadera