fredag 13 maj 2011

Weird!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

All teknik är som helt förhäxad här ! Hem telefonen funkar icke. Mobil jä*veln vill inte ta laddning. Internet uppkopplingen kommer och går. Det var likadant i går.. Blogger har legat nere hela dagen - inte nog med det den  har tagit bort ett helt inlägg också!! Gårdagens outfit är spårlöst försvunnen......
Jaha men  hur kul är det då? Fredag den 13 ???
Nää sån skit brukar inte bekymra mig.
Jo men i dag så har jag iaf varit på gymet som vanligt. Lagt på lite kg på hantlarna och kör på. Drog sedan vidare direkt till Mr Big och ett arbets pass i jumbojetens tecken. Han var dock aningens bättre idag och det går snabbare att få honom koncentrerad och lyssna då kompisen Calle är med. Han är lite osäker den killen.. Fjoskig som få när han är själv.Har nog hänt mycket i hans liv..Många piloter gör en osäker häst olycklig. Jag är  dock glad att klistret i  rumpan finns kvar efter min egen fd häst  då han gör lite snabba kast ibland.. och för all del tvärnitar . Men jag är van .Det sitter i rygg märgen liksom , fast jag kan säkert åka av jag med men...
Jajaa..
Mer än så blir det inte idag kära vänner.
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar