fredag 6 maj 2011

Friday again..

Japps nu var det dax för en fredag igen! Härligt!!
Jag började min fredag på gymet - otippat va? Åkte sedan därifrån  in till Birsta med Lover boy . Inhandlade en liten oplanerad väska.. Råkade få syn på den inne på Återkommande mode (Erikshjälpen) Kunde inte stå emot.
Den är rätt så stor och lite ljusare i färgen än vad den ser ut att vara.Locket råkade bara vara vikt det ser inte ut så där.89 kr. Nöjd.
Sedan inhadlade vi lite lunch . Och en stor inhandling till mitt projekt ! Men nu regnar det så nu kan jag nog inte gå ut ... Buhu..
Dagens simpla outfit var denna. Cheap Monday jeans och min älskade gröna jacka! Vårens bästa inköp - älskar den! Men innan jag lämnade gymet så hade jag duschat
och släppt håret fritt..Kletat lite mascara på ögonen med.
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar