tisdag 3 maj 2011

Fryser !!!!!!!!

Fy böveln vad kallt det är!!!!!!!!!!!!
Jag måste klaga lite på mig själv.. Snål kärring!! Komma hem efter ett dygn på jobbet och inte ha värmen påslagen!! Hur skönt e de på en skala??
Som tur är har man ved och en ved kamin...

Nu måste jag dessutom gå ut , har köpte lite nya rosor att mata sorken med. Extrapris på en stor blomster kedja så jag passade på. 3 st röda fina rosen buskar.. Lite blå fina Carpater klockor.Massa fröer av olika sorter. OCH inte minst 1 st Habanero planta och 1 st Jalapeno planta till samlingarna. Älskar chili !! Dessutom lättodlad och mycket tacksam.Fast det känns inte som säsong i denna kyla.. Så fort det blir lite lite varmare ute igen så flyttar växtligheten ut i växthuset !!


c..

1 kommentar:

  1. Haha, fick mig ett gott skratt där, du är för härlig. :-D (Snålkärring osv.)
    Jag älskar också chili, ibland har jag sått frön, men de tar sån himla tid på sig att växa till sig så jag tror plantor är ett mycket smartare drag.

    SvaraRadera