onsdag 9 mars 2011

Working hard..

For the money .. nä for the body ! Varit på gymet och jobbat på "hardcore" avdelningen med Johan som hjälp. Pjuh...Det är lite darrigt i mina små armar nu. MEN jag älskar det ! Åhh vad roligt att få hjälp och att någon pushar på !Nya övningar med hantlar osv. Skulle visst köra någon mag dödar variant och det bästa där var att jag faktiskt fick ett lite erkännande om att det inte var nått fel " på mina mag muskler inte , nää dom är bara litye dolda av ett litet litet lager "tantfett".Men dom finns !!! Nöjd nu .
Resten av dagen ? Njae.. Vi får väll se vad som händer men troligen inte mycket .
c..

2 kommentarer:

  1. Tror mina har förtvinat där under tantfettet...

    SvaraRadera
  2. Fortfarande galet imponerad av hur du håller igång :)

    SvaraRadera