torsdag 17 mars 2011

Super woman ??

Nää absolut inte !! Lite äldre skade skjuten gammal kråka ...MEN en kråka som inte lägger sig ner och dör !! Och kanske lite av ett vanedjur..Alla år som häst ägare har gjort att jag är lite beroende av att röra på mig och sysselsätta mig varje dag.Dom 4 åren av sjukskrivning och operationer och en massa stillhet är inget jag vill tillbaka till så därför så tränar jag så mycket jag bara orkar. Bytte bara ut hästen mot gymet..Sen måste jag hålla min skadade arm i trim eller dom muskler runt om som ännu fungerar.. Jag mår bra  av att träna och blir tok deppig av sysslolöshet.
Sen är det ju kanoners att jobba såna skift som jag gör.. Får ju vila länge sen..Nu ska jag dessutom lägga mig på hela ryggen och slöa framför tvn!
Nää så kära ni  -nån super woman är jag INTE . Troligen bara en j*vla tjurskalle...
Jag gillar er - pöss!!!!!
c.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar