måndag 28 mars 2011

Nej -inte dum bara lat hjärna..

Jag skrev ju att ville lära mig photoshop. Snälla http://emschen.se/Emmasblogg/  Sa då att jag skulle gå in här http://www.moderskeppet.se/ och lära mig.Visst det gjorde jag...Men väl inne på den sidan så körde jag liksom fast..Orkar inte ta in den där infon i min hjärna. Känner mig dum. Ointelligent.
Men sen kom jag på bättre tankar, för jag vet att jag inte är dum. Eller ointelligent (må så vara att jag är en sopa på att stava )
Nää det bara är så att min hjärna är lite lat...Och kanske lite otränad... Den har liksom inte lagt in på hårddisken att den ska lära sig sådana saker..För när min hjärna var ung och alert så fanns det ingen dator att lära sig saker på.. Ty är man född på stenåldern så är man...Fanns ingen data kurs att gå.. Fel på grund programeringen alltså.
c..

1 kommentar:

  1. Fina fina C, klart att du kan ta in det! Första gångerna jag var där inne fattade jag noll men sen började jag lyssna och titta (givetvis) på deras webb-tv och då började det falla på plats. Ett tips är att ha Photoshop öppen så du kan pausa filmen och göra steget själv.
    Lek dig fram, du kommer lyckas!
    KRAM

    SvaraRadera