fredag 4 mars 2011

Hästeri..

Japp dagens "hästeri" avklarat och Blomman har varit ute på roadtrip för första gången i sitt nya hem. Jag trodde att jag mest skulle vara moraliskt stöd men det visade sig att jag skulle rida. Inte för att det gjorde något direkt.
Super trevlig  häst , välriden och lyhörd. Hon var otroligt lugn och fin i det nya ridhuset och jag tyckte nog att hon var trevligare att rida i dag än vi provred henne. Lilla Sis kommer att få en underbar tid med henne! Måste nog försöka packa i väg mig och lilla Q till ridhuset någon dag här framöver.. Saknar speglarna  tom.Så mycket lättare att korigera sin sits när man ser hur det ser ut .

Dagens ridoutfit. Svarta  Euorostar ridbyxor idag med min bruna vindstoper kofta. Dålig kvalite på bild men jag har inte köpt nån ny kamera ännu.. Stå ut !!

Snodde den här bilden av Lilla sis....Det är jag och Blomman.
c..

1 kommentar:

  1. Blomman ser ju jättefin ut. Snygg, lyhörd och koncentrerad. Åh, nu blir jag ridsugen...

    SvaraRadera