måndag 28 mars 2011

Orolig småbarns förälder..

" Maggan" är försvunnen...
Kommer hem efter ett dygn på jobbet, möts av en massa kattbajs överallt i huset..En massa hårtussar ..
Det har varit slagsmål här inne.
Solveig kommer in och är väldigt kelsjuk och pratsam" -vilket hon inte brukar vara. Men vart är Maggan?
Får höra att grannen tidigt i morse hörde ett "jävla" liv ute på några katter och sedan dess har även deras katt varit borta.
Nu har jag varit ute och gått runt i skogen, ute på vägen .Ingen Maggan - inga spår.
Fattar ni att jag är nojjig ?? Min lilla kisse .. Inte ett år fyllda .Vad är det som har hänt här hemma när jag vart på jobbet ??
Dessutom så har ju Lelle sur katt käkat flyttfågel igen och stuckit han med - borta sen i torsdags.
Suck.... Orolig....
c..
UPDATE: Lelle sur katt vart senast igår sedd på samma ställe som förut! Ringde till dom som tagit in och matat honom ... Vad ska skit katten dit och göra???? Nåja dom skulle ringa om dom såg honom eller om dom tog in honom så får jag åka och hämta kräket igen.
c..

1 kommentar:

  1. Men fy vad det är jobbigt när de små liven försvinner så där... och särskilt när du har anledning att misstänka att en har råkat illa ut dessutom. Håller mina tummar nu!

    SvaraRadera