fredag 21 oktober 2011

Just i dag..

Är jag lycklig och stark.
Just idag är jag rätt nöjd för jag har upptäckt att det har "hänt nått" med mina ben. Dom har blivit slankare och snyggare. Dom har ganska mycket muskler så i dina kritiska mode ögon så kanske dom ser för stora ut - inga spinkiga modell ben.
Man kan bli lycklig över såna små saker i sin lilla vardag...Man liksom märker att det händer nått när man tränar. Då mår man bra .
Endorfiner- thats some good shit det !

(Så till en viss jä**a skit apa där ute i världen - sluta lata dig - sluta att gnälla - gör nått åt det !  Ps- hate you.)

Ok det där sista var en parantes som ni mina "vanliga" kära läsare inte behöver bry er om.
Men det kändes bra..Att få ur sig .
Hoppas ni får en underbar fredag !!!!
c..

2 kommentarer:

  1. Endorfiner = GILLAR!!! Gnäll = OGILLAR!

    SvaraRadera
  2. Usch, om du inte hade skrivit "j*vla skit apa" i början ocg "hate you" på slutet så hade jag antagligen känt mig väldigt träffad... Uhh. Eller jo, jag känner mig ju träffad för jag är ju fet, lat och gnällig, men jag slår upp ett till glas cola och fortsätter i samma anda som förut! Skååål!

    (Ps. Love you!)

    SvaraRadera