söndag 16 oktober 2011

Frånvaro..

Nää inte så länge ! Bara sedan i går morse.
Anledningen ? Häst . Hoppetävlingar med min älskade Pasta Prins. Som har varit på nationella tävlingar och hoppat jätte fint. Svårt att tro att han i våras inte gick att rida på en bana nästan..Hoppa högt det har han i blodet men det fin liret i mellan och före - nää det har JAG jobbat dit.Nöjd som tusan trots att jag bara är "beridare" och inte tävlar själv. Fint väder har det också varit och jag har träffat och surrat med många trevliga häst vänner. Sen finns det alltid några som inte är så fina vänner utan säger så dumma saker att man skulle vilja skjuta dom. Tror dom att man kan klaga på min fina PP utan straff liksom ? Näää det går inte. Ni kommer att bli straffade i ert nästa liv.Bli typ återfödda som en dagg mask i skithögen...

Nu till något helt annat .
Såg filmen Bridesmaids i går. SE DEN! Om ni har sjukhumor alltså. Jag tjöt av skratt.Och missa inte eftertexterna...
Nu ska jag gå ut - bilen vill ha vinter skor....
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar