måndag 17 oktober 2011

Stylisterna - tack!

Har talat ! gud så skönt att slippa tänka själv!
Imorgon blir det alltså knytblus och jeans. Tror dock att vädret säger nej till pumps, men heels blir det ändå!
Underbart att ni bestämmer åt mig- funderar på att fota ALLA mina kläder och skor och göra en "nät garderob så kan ni bestämma outfits åt mig hela tiden typ ! Wow det vore grejjer det !
Hade jag varit typ toksmart så hade jag uppfunnit en "app" till den är Iphonen...(som jag inte ens äger nån ännu) En stylist app.
Fast vilken jacka ska jag ha? Brun eller svart skinn jacka ,tweed kavaj..Tant kappa med fejk päls runt halsen.. ? Ack dessa beslut..Nåja vi får se i morgon.
Dagen måste fortsätta nu , har varit på gymet och ska åka och hjälpa pappsen nu.
c...

1 kommentar:

  1. Åh ja ja ja JA! Jag hänger på och ställer gärna upp som din stylist. Älskar't
    Puss på valfritt ställe!

    SvaraRadera