fredag 4 november 2011

Roligt på arbetstid..

Det har vi rätt ofta men i morgon så är det lite mer än vanligt ! för vi ska ut på detta här!
 Vi ska var "finklädda" i kavaj och klänning allesammans. Det ska bli riktigt riktigt trevligt. Jag ska ha en vintage klänning i multifärger och en svart glesstickad bolero utanpå.Svarta heels och lite bling bling.Funderar på håret..Visst är det lite finare att ha uppsatt hår när man ska på sånt här?  Men jag är ju så talanglös..Räcker det med att spreya upp luggen lite A´la September och ha en silvrig ring runt hästsvansen? Eller ska jag vara okammad och frisläppt som vanligt  ? Hm.. funderingar.
Ska försöka få till ett foto när jag är klar i morgon men det kan bli lite stressigt då jag har ett "gäng" att fixa också .Måste byta om och göra mig klar på jobbet så.
(läser på hemsidan att det blir livesändning från evenemanget..) Shit vad spännande!!!!
c..

1 kommentar:

  1. September-lugg är bara så fucking bäst när man lär sig göra det! Älskar't!

    SvaraRadera