tisdag 15 november 2011

Vardags lyxen..

Lite vardags lyx är det att få sitta på rumpan och ta det lite lugnt i 10 minuter. Kör en favorit - läsa bloggar och dricka kaffe.
Har varit på gymet i tidig morgon stund , hade en träff med världens gulligaste sjukgymnast där , hon kollade igenom mitt tränings upplägg och kom med goda råd och nya övningar. I det stora hela så har jag tränat rätt och bra.Skönt att få det bekräftat!
Säger också så : fu*k jantelagen !! För idag kände jag mig stark och rätt så "fit" och vältränad. Bara så att ni vet liksom....Jag må vara grov och stor men det dallret som vi 40 + ofta har under överarmarna ni vet...DET finns snart inte mer!! Rätt fast i hullet nu denna här kärringen. För hull det har jag men som sagt det dallrar inte så mycket längre..
Nää jag känner mig rätt nöjd med mig själv i dag. Men det kan variera från dag till dag - i bland så är man bara så fet och ful i sina egna ögon. Kvinnligt eller?
Pöss pöss ..
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar