onsdag 14 september 2011

Mest bara trött.. Jämt.

Så är det med mig för tillfället. Trött. Kan inte sova.Skit jobbigt.
Man blir ingen kul typ när man är trött jämt. A grumpy old bitch.
Varför är det så då att jag inte kan sova? Kan det vara åldersrelaterat ?
Ja... joo det är ju så att jag inom en alltför snar framtid kommer att fylla 50.
Shit va?!
Fast åldern stör mig inte så mycket  - inget jag nojjar över . Jag ska bära min ålder med stolthet. Thats a fact.
Men kroppen kanske ställer till med bus. Och jag får inte sova. Jag blir ledsen och lite tråkig av att vara så innihelvetes trött jämt !
Sen det där med 50....
När man fyller så pass aktnings värt så ska det va fest - eller hur? MEN det kan jag tala om för mina nära och kära redan nu - vill ni ha fest - FIXA DEN DÅ !!!!
Jag lovar och svär på att jag kommer INTE ställa till med någon baluns själv . Nää det är erat uppdrag.
Jag ska luta mig tillbaka och bli firad ..Liksom bara njuta. För jag har fått fixa mina andra jämna födelsedagar själv..Nu vill jag slippa.
Annars.. Jo då sticker jag iväg och firar själv.
FAST jag vill ha paket.
OCH jag ska tatuera hela ryggen.
Men lugn.. Några år till har ni ju på er att planera...
c..

1 kommentar:

  1. Ja det är ju självklart att du ska få en fest! Jag tycker det är ett dumt påfund att det är den som fyller år som ska fixa kalaset! Dumheter, när man fyller år ska man bli firad inte slita ut sig.
    Kram på dig!

    SvaraRadera