måndag 5 september 2011

Irriterad..

Är jag i dag. På "stuff" Eller på massa små saker.
Så där sjukt gnagande irriterad på saker som igentligen inte borde störa mig. Blev i fråga satt av en person  och det gillade jag inte.
 Moi - en grinig gammal bitch.
WHY ?
Kanske av flera orsaker men en eller två har med dålig sömn och ont i arm jäkeln att göra.
Bahh .. Tråkig skit måndag.
Tyget jag skulle ha var dessutom slut när jag åkte för att köpa ! Bara en sån sak kan få gammla griniga bitchar att explodera.
ÅHH VAD JAG GNÄLLER!!!!
Japp men skönt som f*n är det !! Att få gnälla lite alltså....
c..

2 kommentarer:

  1. Man får lov att gnälla! Och vissa människor ska inte ifrågasätta en för då ryker det ur öronen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack kära Emma !
    Nää det rök ordentligt.. hihi..

    SvaraRadera