onsdag 21 september 2011

Lycka är...

Att få "ratta" runt en irländare storlek xl på hinder ! Alltså hur kul är det inte att hoppa ?
Idag har vi utmanat "titt" monstren på Marias nya titt hinder dessutom. Vi har hoppat små vita "svampar" Stora röda "svampar. En blå mask...Och vi har hoppat hus.
Yepp man skryter ju gärna i häst världen och säger att -  den hästen kan hoppa hus !
Och vet ni- det kan Pasta Prinsen och dom andra två raringarna som var med !
Det är så underbart roligt och Prinsen som i början på sommaren var en besvärlig problem häst - han går så fint så jag tror inte att det är sant . Han går att reglera och han känns som en dröm.. Jag kan lugnt säga att jag har aldrig ridit så bra som jag gör på honom - och jag som har slutat rida egentligen !
Jag får så klart lida för det nu efteråt men en trött och värkande kropp men vad gör det när sinnet är såååååå lyckligt . Bilden är från i sommras, idag har vi ridit inne.
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar