tisdag 14 maj 2013

A grey day...


Ännu en grå dag då man dessutom måste åka på jobbet.. Ingen större ide att ta fina kläder som vanligt men försökte iallla fall liva upp mig lite med rosa !
Funderar lite efter att ha läst om hur kul dom här damerna har det -

Finns det inga fler såna som mig här i området där vi bor ?
Lite äldre kläd intresserade tjejer att ha kul med !




Yet another grey day and i had to go to work. No idea to dress up as usual but i tryed to brighten things up by wearing some pink !
Been thinking after reading about theese lovely ladies http://www.misfitsvintage.com/
Are there any ladies in my hometown with the same interest in clothes as me ? Some girls to meet up with and have some fun with ?




c...

6 kommentarer:

  1. Jag tror att du och Ulla-Marie ar bevis pa att det maste helt enkelt finnas fler tjejer som er, man kanske inte bor granne med dem men en liten buss resa bort? Kruxet ar ju att hitta individer som ar som en sjalv. Min man sager alltid att 'If you do what you love, then you will find the others" och jag tror det ar helt ratt. Kanske finns det nagon klubb som har 'get-togethers' som du kan ga med i eller nagon vintage marknad som du kan strosa runt pa och lara kanna nytt folk?
    Kramis,
    Jennie...xXx

    SvaraRadera
  2. So pretty in pink! I hope you find some like-minded ladies who live nearby, that would be great! xxx

    SvaraRadera
  3. You look gorgeous, I wish you lived closer, you'd have a great time with Curtise and me! xxx

    SvaraRadera
  4. Häv ner dig till byn vettja. Jag kan bjucka på champagne, men så många marknader och liknande kan jag dessvärre inte bjussa på.

    SvaraRadera
  5. A nice sweater. I like the color.

    SvaraRadera
  6. I hope you find some meet-up friends in your town!
    Becky :)

    SvaraRadera