söndag 26 augusti 2012

Warm party outfit....


Den här "utstyrseln" vart det och den plus en jacka höll mig varm på festen . Erkänner dock att jag gick hem tidigt då jag ska jobba i dag och mitt knä värkte utav bara helvete !
Sitter och suckar just nu och undrar hur f*n jag ska orka... Fått tid på ortopeden om en månad.
Bara att bita i hop.
Cerisa chinos, guld tröja och guld Converse - jo visst är det favoriter just nu ! Scarfen i grönt och beige köpte jag häromdagen p GT .
Tillställningen var mycket trevlig och det serverades mycket god mat ! Födelsedags barnet fick flera fina presenter och skall även hoppa fallskärm !! Något som jag vet att hon drömt om länge...




This is the "outfit" I whore and it  plus a jacket kept me warm at the party. Recognizing, however, that I went home early because I will be working today and my knee ached out just hell!
Sitting and sighing right now and wondering how f * n I'll cope ... Rated time at orthopedist about a month.
Just do it.
Cerisa pants, gold shirt and gold Converse - yes of course they are my favorites right  now! The scarf in green and beige, I bought the other day at  GT.
The event was very nice and they was served very good food !  The Birthday child received several nice gifts and will also parachute! Something that I know that she has been dreaming  about for years ...


All here gifts..





c..

1 kommentar: